Maj sa, apríl!

Blogerka City Swell by sa vo svojom najnovšom príspevku rada podelila o svoj apríl.

Apríl bol jednoznačne najlepším mesiacom tohto roka. Všetko sa ustálilo, dokonca určite aj zlepšilo, každý jeden víkend bol krásne dobrodružstvo a opäť som mala možnosť uvedomiť si, že moja rodina a blízki ľudia sú tie najlepšie stvorenia kráčajúce po tomto svete.

Štvrtý mesiac bol opäť o zmenách, ale tento raz boli všetky nové veci krokom k pozitívnejšej prítomnosti. Počas tohto mesiaca som musela byť silná pre seba, ale najmä pre ostatných, ktorí to potrebovali ešte viac a verím a viem, že som vydala zo seba maximum. Byť tu pre iných a podať pomocnú ruku vždy, keď je treba, ma neskutočne teší a napĺňa.

Hneď prvé aprílové dni som strávila doma v Trnave, pretože boli veľkonočné sviatky. Načerpala som novú energiu, bola som s milovanou rodinou a bolo mi krásne. Zas a znova som sa zamilovala do môjho mesta a tento kolobeh sa snáď nikdy neskončí.

Trnava je moje rodné mesto a nekonečná láska.
Prichádzajú mraky nad Hlavnou ulicou v Trnave.
Nový mesiac pre mňa znamenal aj nástup do novej práce, ktorá ma veľmi baví a vďaka ktorej už nezažívam žiaden nezmyselný stres. Nové zamestnanie pre mňa znamenalo aj úplne nové zmýšľanie. Našla som stratený pokoj a rovnováhu, ktorú som sa celý mesiac snažila rozvíjať. Jar sa rozbehla naozaj míľovými krokmi k letu, večery sú čoraz dlhšie a teplejšie a moje dni konečne nie sú už len práca - domov. Po práci sa snažím zresetovať naozaj mnohými spôsobmi, či už je to posedenie na káve na rozličných miestach, sledovanie západu slnka v prírode alebo aj obyčajné vysedávanie na lavičke na námestí. Konečne sa opäť dokážem tešiť z maličkostí, a práve vďaka tomu je život teraz veľmi fajn.

Na kávu sme zavítali aj do kaviarne Mad Drop.
Kaviareň Mad Drop

Večerná obloha nad Bratislavou vie byť naozaj kúzelná.
Večerná obloha

Bistro Ateliér je kaviareň na Peknej ceste.
Piatkové posedenia na káve v Bistro Ateliér

Bistro Ateliér ponúka krásne prostredie.

Bistro Ateliér ponúka skvelé vegánske dobroty.

Hlavné námestie v Bratislave

Aj druhý víkend som zhodou okolností strávila v Trnave a sobota bola jeden z najkrajších tohtoročných dní. Zavítala som na všetky nové miesta, v ktorých som mala ešte nejaké resty, opäť som bola so svojou rodinou a užívala som si naplno každú minútu tohto jarného voľného dňa.

Výstava malieb Dominiky Žákovej.
Výstava malieb Dominiky Žákovej v kníhkupectve AF

Jar už bola naozaj na každom rohu.
Jar bola na každom rohu.

Konečne som zavítala aj na Nádvorie.
Nádvorie

Nádvorie v Trnave je nádherný priestor.

Kaviareň Bábovka sa nachádza v Trnave.
Bábovka

Kaviareň Bábovka je nový podnik v Trnave.

Aj tento mesiac som v Bratislave navštívila kaviareň, do ktorej som nikdy predtým nezavítala. Tento raz to bola netradičná, ale kúzelná kaviareň Škodovka. Majú u mňa tisíc bodov za kreativitu, určite odporúčam ich navštíviť. Nájdete ich na Medenej ulici.

Kaviareň Škodovka sa nachádza na Medenej ulici.

Kaviareň Škodovka je krásny farebný priestor.

Tretí víkend bol takisto nádherný, obidva dni som už strávila v mojom druhom domove, čiže v Bratislave. Prvý deň to bol pobyt pri Dunaji spolu s obedom v Bistre Balans a druhý deň sme si posedeli v Medickej záhrade. Každý tam v tom čase chodil po úlovok magnóliovej fotky a ja som, samozrejme, tiež neodolala.

Slnečný deň pri Dunaji.

Fotenie pri Dunaji.

Bistro Balans ponúklo skvelé víkendové menu.
V Bistre Balans

Medická záhrada ponúkla krásne posedenie.
Medická záhrada

Každý si fotil magnólie v Medickej záhrade.

Predposlednú aprílovú sobotu som strávila vo Viedni a nedeľu na bicykli. Opäť raz to bol nabitý víkend, ale presne takéto dni mám naozaj rada. Až teraz si spätne uvedomujem, ako skvelo vyšlo počas celého tohto mesiaca. Apríl k nám bol milosrdný a doprial nám množstvo slnečných lúčov, za čo som nesmierne vďačná.

V sobotu sme zavítali aj do Rakúska.

Káva Starbucks nám po ceste prišla vhod.

Na výlete vo Viedni.

Môj bicykel má už cez 10 rokov.
Nedeľný výlet na bicykloch

Takto dobre sme si v nedeľu zajazdili.

26. apríla polovica našej kapely Family Friend vystúpila s akustickým programom v Knižnici Juraja Fándlyho v Trnave. Bol to krásny večer, vždy sa nesmierne teším, keď mám možnosť zaspievať si. Cesta do Trnavy však bola vo štvrtok poobede boj s časom, nakoľko nepremával jediný vlak a autobus, ktorý sme len tak-tak stihli, uviazol v príšerných zápchach. Všetko sme však napokon stihli a musím sa ešte raz poďakovať za pozvanie.

Family Friend v Knižnici Juraja Fándlyho v Trnave odohrali svoj akustický set.

Hneď na druhý deň, resp. večer sme v tomto zložení zavítali ako diváci na koncert Petijeeho v klube 69 v Trnave. Bol to krásny večer plný fajn hudby a príjemného uvoľnenia po nabitom týždni.

Petijee zavítal aj do Trnavy.

Opäť som sa len trocha vyspala a na ďalší deň som si to namierila späť do Bratislavy na prvý ročník festivalu Sharpe. Musím povedať, že toto bola jednoznačne najlepšia udalosť tohto roku a môj najlepší deň v tomto mesiaci. Sharpe bol o skvelej hudbe a nádhernej atmosfére, stretla som tam množstvo mojich obľúbených ľudí a tancovala som hlboko do noci. Bola som taká unavená, že keď som nastúpila do taxíka, nedokázala som vodičovi vysvetliť, čo je to showcase festival. :D

Nvmeri si zahrali na Sharpe festival.
Nvmeri

The Ills si zahrali na Sharpe festival.
The Ills

Nemecká kapela Fenster ma neskutočne prekvapila.
Nemecká kapela Fenster bola láska na prvé počutie.

52 Hertz Whale si zahrali na Sharpe festivale.
52 Hertz Whale

Apríl bol naozaj skvelý mesiac a som neskutočne vďačná za všetky momenty, ktoré mi priniesol. Často som sa cítila ako späť v roku 2013 či 2014, kedy som si dokázala užívať život naplno a hudba hrala obrovskú úlohu pri všetkom, čo som robila. V máji ma čaká tiež viacero dôležitých udalostí, ktorých sa už teraz neviem dočkať. Teším sa, že ich budem môcť opäť zdieľať spolu s vami.